Kadr o pół godziny wcześniejszy. Widok z Campo de l'Abazia w kierunku Scuola Grande Della Misericordia. Przydałby się shift... (mam nadzieję, że PC-E 19mm f/4 zostanie zaprezentowany na Photokinie).
A gdyby tak użyć Manfrotto 162 Mk II w maksymalnym wyciągnięciu i uzyskać perspektywę z nad głowy przechodnia? To mógłby być ciekawy efekt, ale dymać z tym statywem (ok. 9 kg wagi) i z drabinką po tych wszystkich mostach i fondamente'ach? Już sobie wyobrażam tę przyjemność...
[Pasjami lubię czytać rygorystyczne testy obiektywów na portalu optyczne.pl. Użyte tutaj szkło w kwestii rozdzielczości (brzeg klatki) ocenione zostało w sposób następujący: rozsądne MTF-y są osiągane dopiero po przymknięciu obiektywu do okolic przysłony f/4.0–5.6. Zresztą wiekszość testowanych tam obiektywów wypada zwykle blado... Na wspomnianym portalu uwielbiam też lekturę komentarzy jego czytelników, a ponieważ pisane są one pod pseudonimami, więc zazwyczaj ma tam miejsce internetowa rzeźnia dość typowa dla naszego pięknego kraju (za zgodą społeczną, poddawanego teraz "dobrej zmianie"). Sam nikonowską dwudziestkę przysłaniam zawsze do wartości 8, żeby mieć w miarę równą ostrość na całej przestrzeni kadru.]
[Pasjami lubię czytać rygorystyczne testy obiektywów na portalu optyczne.pl. Użyte tutaj szkło w kwestii rozdzielczości (brzeg klatki) ocenione zostało w sposób następujący: rozsądne MTF-y są osiągane dopiero po przymknięciu obiektywu do okolic przysłony f/4.0–5.6. Zresztą wiekszość testowanych tam obiektywów wypada zwykle blado... Na wspomnianym portalu uwielbiam też lekturę komentarzy jego czytelników, a ponieważ pisane są one pod pseudonimami, więc zazwyczaj ma tam miejsce internetowa rzeźnia dość typowa dla naszego pięknego kraju (za zgodą społeczną, poddawanego teraz "dobrej zmianie"). Sam nikonowską dwudziestkę przysłaniam zawsze do wartości 8, żeby mieć w miarę równą ostrość na całej przestrzeni kadru.]