czwartek, 18 listopada 2021

KTZ 5902 & LZO 8673

Trochę ostatnio dłubię w archiwum ze zdjęciami sprzed dwudziestu lat, jakie zrobiłem na Górnym Śląsku. Najpierw nie mogłem zidentyfikować miejsca widocznego na kadrze powyżej, będąc przekonany, że jest to ulica Wincentego Janasa lub Karola Miarki w Chorzowie. Tak przynajmniej zapamiętałem okoliczności rejestracji tego zdjęcia. Tymczasem (with a little help from maps.google.com) okazało się, że chodzi o Rudę Śląską. Kadr wymagał lekkiego przycięcia oraz delikatnego skorygowania pionów i jest już do wykorzystania. W tym miejscu można by zapytać - jakiego? Gromadzę te wszystkie kadry, które wybrałem z zeskanowanego półtora roku temu archiwum, a w większości nie znalazły się one w albumie Czarno-Biały Śląsk (2004) opracowuje je i zapisuję w osobnym folderze. Być może coś się z nich ułoży (w tym miejscu można by zapytać - dla kogo?).

3 komentarze:

  1. Dla kogo? Dla mnie ;) Wchodzę tu codziennie licząc, że jest coś nowego i zazwyczaj nie zawodzisz. Nie obrażę się na papier ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wznowisz Czarno-Biały Śląsk z suplementem? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam gotowy materiał na album z panoramami, które robiłem w latach 2002-2004 podczas realizacji "Czarno-Białego Śląska", ale one nie weszły do książki, bo Jan Michalski (Galeria Zderzak) miał inną wizję... No więc, zrobiłem makietę, napisałem tekst wprowadzający (pod tytułem "Stalker"), a przede wszystkim wybrałem i ułożyłem 70 zdjęć. No i bujam się z tym od roku...

      Usuń

Żeby zamieścić komentarz, trzeba się po prostu zalogować na googlu i przedstawić.