czwartek, 20 kwietnia 2023

Proponowane dla mnie

Od jakiegoś czasu, mnie więcej od publikacji książki Maxima Culpa Eke Overbeeka i emisji reportażu telwizyjnego Franciszkańska 3 Marcina Gutowskiego, wyświetlają mi się na Facebooku tego typu anonsy... A więc "proponowany" jest mi także Nasz Dziennik, portale Deon, Opoka, oficjalna strona Episkopatu Polski i inne tego typu platformy medialne integrystycznych katolików. WTF?
Owszem, zaglądałem kiedyś na Frondę czy PCh24 dla beki, ale było to przed dojściem PiS do władzy i bzdury tam publikowane wydawały się być absurdalne i absdurdalnie zabawne. Teraz stały sie niestety wyraźnie widoczną częścią rzeczywistości politycznej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Żeby zamieścić komentarz, trzeba się po prostu zalogować na googlu i przedstawić.