piątek, 2 czerwca 2023

COBRA SHOW

[Zabrze - ul. Bronisława Hagera - kwiecień 1994]

2 komentarze:

  1. Witam, mieszkałem w Biskupicach od urodzenia czyli od 1991r. Nadal mieszkają tam moi rodzice. Ja natomiast mieszkam w Wodzisławiu Śląskim. Bardzo podobają mi się Pana zdjęcia i to, że wszystkie są z okresu mojego dzieciństwa/młodzieńczych lat. Jestem bardzo sentymentalny jeśli chodzi o te dzielnice i cale Zabrze. Pamiętam te wagoniki na Ul. HAGERA ale nigdy nie czytałem tej tabliczki upamiętniającej na budynku. Czy potrafi Pan powiedzieć co tam pisało?

    OdpowiedzUsuń
  2. W TYM MIEJSCU
    1 MAJA 1994 ROKU
    OD KUL SŁUGUSÓW
    KAPITALISTYCZNYCH
    W WALCE O WYZWOLENIE
    KLASY ROBOTNICZEJ
    ZGINĄŁ TOWARZYSZ
    ROMAN NOWAK
    CZEŚĆ JEGO PAMIĘCI!

    OdpowiedzUsuń

Żeby zamieścić komentarz, trzeba się po prostu zalogować na googlu i przedstawić.