wtorek, 4 lutego 2020

Zina Dizengoff Square (4)




[Tel Awiw, 23-25.03.2019]

Wystawa w Polin się skończyła. Teraz pojedzie do Gdynii, a później do Tel Awiwu. Więc przy tej okazji, ale też powodowany sentymentem, kilka zdjęć z Zina Dizengoff Square, tym razem część południowa, z wylotem Pinsker Street i Dizengoff  street. Powoli, bardzo powoli wychodzę z grypy, a myśli jakie mnie od czasu do czasu nachodzą, to że fajnie byłoby się teraz teleportować w widoczne na zdjęciach okolice... Podczas pierwszego pobytu w Eretzu w 2016 roku, kiedy miałem wystawę na tutejszym festiwalu fotografii, w knajpie przy Pinsker podano mi absolutnie rewelacyjne Tabullech, które po powrocie do kraju próbowałem przyrządzić na własną rękę, ale nigdy nie było równie dobre. Dizengoff Square miał jeszcze wtedy dwa poziomy, betonowy pomost kondygnacji górnej przeznaczony była dla pieszych (konstrukcja ta skutecznie zasłaniała bauhausowskie domu przy placu), ruch samochodowy odbywał się dołem.

3 komentarze:

Żeby zamieścić komentarz, trzeba się po prostu zalogować na googlu i przedstawić.