czwartek, 6 października 2022

Pinokio czwartkowy

Znowu zalało mnie na fejsie prawdziwe tsunami orlenków (mam już ich w mojej kolekcji 1391 sztuk), ale bohaterem głównym nie jest teraz prezes koncernu z Płocka, lecz Pan Budyń oraz Pinokio. Prawdę mówiąc specjalista od diety ryżowej wypada znacznie gorzej i mniej przekonywująco od Prezydenta Najjaśniejszej (ten mógłby reklamować wszystko, jest zresztą politykiem darzonym największym zaufanie w Polsce...). Nie wiem, jakim trzeba być idiotą, aby się dać nabrać na reklamy tej piramidy finansowej? Albo może - czy też przy okazji - chodzi o coś całkiem innego? Dwa przykłady (w sumie dość śmieszne) poniżej:

6 komentarzy:

  1. Może trochę i o takich "mądrych inaczej" coś napisać co to ostrzegali podobno przed Rosją a politykę niemiecką uważali za błogosławieństwo dla Polski i Europy" ? A szczególnie dla Ukrainy polityka Merkel była błogosławieństwem prawdaaaaaa? Temu to dopiero nos rośnie.
    https://www.youtube.com/watch?v=YJWmNDCi56w

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak na potwierdzenie bo mam wrażenie że niektórzy tylko TVN oglądają.
    https://www.youtube.com/watch?v=IwO8ar4trjk

    OdpowiedzUsuń
  3. I on to mówił po tym jak ruscy weszli sobie na Ukrainę jak po swoje a Niemcy co z zrobili żeby ukarać ruskich? Taaaaaak otworzyli z uśmiechami na buźkach Nord Stream 1 a 2 była w budowie. Kurwica mnie bierze jak ta jebana opozycja nie pamięta o tym, a pewny ze nikt nie pomoże Ukrainie putin zaczął zabijać Ukraińców, bo najpierw uzależnił Europę od ruskich paliw, uzależnił razem z Niemcami. Narodu nie winię ale rząd niemiecki to skurwysyny, a Tusk ich wychwala, ja pierdole.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać PiS to stan umysłu jednak... ;) Przypomina mi się zorganizowane przez Pinokia, a i z błogosławieństwem Słońca Żoliborza, spotkanie liderów europejskich partii prawicowych z udziałem Le Pen, Orbana i Abascala, wszystko to jesienią 2021, kiedy rząd Najjaśniejszej wiedział o planowanym ataku na Ukrainę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale co ma się do tego co napisałem pis? Ja nie odbieram Panu prawa do nienawidzenia pisu, to mnie nie interesuje w tym momencie, chodzi mi tylko o to że ludzie mają klapki na oczach, łącznie z Panem, PIS PIS PIS. Czy ja mam jakieś omamy, źle słyszę czy coś takiego? To przemówienie Tuska to jakaś mistyfikacja, tło za nim to pis Zbudował ze to niby sejm i podstawił tam sobowtóra który mówił co mu pis kazał? Jak można iść tak w zaparte, ten typ niedawno mówił że ostrzegał przed Putinem, że ma gorzką satysfakcję z tego powodu, to przecież mówienie ludziom w oczy, te debile i tak na mnie zagłosują, nie ważne że mówiłem wcześniej zupełnie co innego.
    A może wytłumaczy Pan mi co miał na myśli Tusk mówiąc że polityka Niemiec była błogosławieństwem dla Europy, i to po tym jak ruscy już zagarnęli Krym i Donieck? Przecież tego nie da się bronić. Aleee nie da się? Da się, opozycja obroni, przecież to pis.
    Próbuje Pan odbić piłeczkę mówiąc o spotkaniu Le Pen, Orbana , Abascala, nie popieram tego, ale jaki oni mieli wkład do tego co się dzieje teraz w Euopie z cenami, do tego co się dzieje w Ukrainie? Ano nic, tyle że sobie pogadali. Gdyby nie dile Niemiec i ruskich nie było by wojny i takich masakr jak w Buczy np. Ostrzegał przed tym kto w 2010? Nie przejdzie Panu to przez gardło raczej bo to człowiek z pisu był. Ba, sam się z tego śmiałem, myślałem taaaak, zaraz putin będzie napadał na Ukrainę, po co mu to, a jednak miał rację.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za dużo TVP Info... Dostrzegam stanowczo za duże dawki, a to szkodzi. Nie należy tego też wzmacniać Gazetą Polską, Sieciami czy Do Rzeczy ;)
    A tu taki kwiatek z prawej strony... https://www.rp.pl/opinie-polityczno-spoleczne/art12900831-putin-ma-racje

    OdpowiedzUsuń

Żeby zamieścić komentarz, trzeba się po prostu zalogować na googlu i przedstawić.