sobota, 26 sierpnia 2017

zmiany, zmiany, zmiany... (małe)


Widocznego powyżej Rovera 200, którego zaparkowano/porzucono przy końcu ulicy Rydla, mijam dość często i zawsze wraca do mnie wtedy myśl, czy nie byłoby dobrym pomysłem wrócić do Życia po życiu? Korzystając z faktu, iż rozłożył mi się na wakacjach telefon (Samsung S-4 zoom), który zastąpiłem modelem Zenfone Max 3 Laser firmy Asus, wybrałem się dzisiaj w to miejsce, żeby zobaczyć jak nowe urządzenie poradzi sobie z motywem (szczególnie, że można nim robić zdjęcia na manualu, jak i też zadać tryb super resolution czy HDR-a). I w sumie nie jest źle, posiadający taką samą rozdzielczość matrycy Samsung generował obrazy o wyraźnie gorszych parametrach (co z biegiem czasu oraz używania ulegało pewnej intensyfikacji). Więc może komórkowe Życie po życiu? Już w trakcie pracy nad Świętą wojną nabierałem coraz silniejsze go przekonania, że jest to właściwie projekt na smartfona, a nie upierdliwego w obsłudze analoga...

6 komentarzy:

  1. Tak, powrót do Życia po życiu to informacja którą chciałbym dostać. Jest jeszcze wiele do zrobienia w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto wie? D850 ma opcję formatu 1:1 przy 30 Mpix, co brzmi dość ponętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolałbym nie pod hasłem z filmów Geralda Thomasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za, ale wersja komórkowa tego projektu, powinna być dopicowana Instagramem, taki lajf ;)
    BTW czy murale patriotyczne jeszcze aktualne? Mijałem dziś jeden na rowerze we wsi opolskiej, szczegóły na mesg jakby co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zyskać 100.000 lajków na instagramie? Bezcenne! ;))
      Koniecznie daj namiary na tych "patriotów" na priva :)

      Usuń

Żeby zamieścić komentarz, trzeba się po prostu zalogować na googlu i przedstawić.